Thursday, June 18, 2009

pencarian yang keliru..


19 Jun 2009 (Friday) 1.27pm

aku ada masalah keliru..
keliru utk pilih sesuatu untuk seseorg..

sejak tahu tarikh tuh, aku dah prepare 1 benda utk dia.. tuh sebulan yang lepas.. tp bila fikir.. dan kawan2 pun bagi pendapat.. aku rasa aku masih tak layak untuk bagi benda tuh kat dia.. sebab kitaorg masih awal..

so disebabkan itu beberapa hari nih aku kelam kabut mencari benda yang sesuai.. memang sangat buntu untuk fikirkan apakah yang sesuai..

benda kedua aku beli.. dan decide tak sesuai.. sebab agak jiwang.. hahahhahaa..

mencari lagi.. sampaikan shira dah mengeluh.. benda last nih walaupn agak tidak berpuas hati.. tapi itulah yang terbaik..

hope dia tahu betapa susahnya untuk aku mencari..

ada 2 benda lagi kat umah.. tak pe.. untuk tahun2 mendatang tak perlu bersusah payah mencari lagi.. sebab dah ready..

1 comments on "pencarian yang keliru.."

Shira on June 19, 2009 at 11:19 PM said...

ye la tu tahun depan xyah beli dah.. tahun ni pun 3x beli hadiah.. tahun depan percaya lah.. mesti 6x beli hadiah.. ;-P

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates