Thursday, June 11, 2009

aku yg lalang..


12 Jun 2009 (Friday) 9:32 am
lalang.. ianya tidak reti duduk diam.. selalu ke kiri dan ke kanan mengikut perubahan angin..

walau sebanyak mana lalang itu bergerak.. akarnya tetap kukuh.. semakin subur dan menghijau..

aku.. dengan perasaan yang selalu berubah-ubah.. sebab aku manusia biasa.. yang punya semua perasaan.. marah.. kecewa.. sedih.. hepi.. apa yang aku rasa sekarang..

tapi aku tetap aku.. kukuh dan harus tabah.. sayang yang menjalar.. sudah menghijau dan semakin menghijau.. kemarau yang melanda jangan jadikan satu alasan.. hujan.. turunlah.. basahkan aku kerana aku memerlukan kau untuk terus ditiup angin..

0 comments on "aku yg lalang.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates