Tuesday, June 23, 2009

the climb (v2)


22 Jun 2009 (Monday) 09.45 pm


Aku tulis nih sambil dengar lagu miley smiley.. hehehee.. dpd pagi dengar lagu nih.. begitulah aku.. eh shira pn macam aku gak.. kalau suka lagu tuh boleh bukak sampai 100 kali… dengar laa lagu nih sampai nak muntah.. muntah darah..


Sekarang nih mmg tgh gila dgn Hannah Montana @ miley cyrus.. paling penting style dia kena dgn citarasa aku..


Lagu dia pn berikan satu semangat dlm hidup aku.. beberapa ari nih aku rasa hidup aku bosan.. tak tau nape.. mungkin sbb byk tido kot.. hohohohoo minggu depan nak jumpa mak aku.. miss u so much, mom.. walaupun tak de apa2 kt kampung tuh, tp asalkn ada mak aku cukuplah..


Hidup nih mcm panjat gunung.. kita tak kan tau apa yg menunggu kita di hadapan.. tp chaiyokk !! buat yg terbaik dan terus yang terbaik..
Jangan pandang belakang lagi.. aku mmg nak lupakan segala2nya.. anggap semua itu mcm mimpi ngeri aje.. aku sgt enjoy dgn life aku skrg.. kwn2 pn best.. yg penting aku dah jumpa seseorg.. walaupn semua nih masih awal lagi.. tp tak salah kan buat satu harapan..


Tadi aku buat urban workout.. walaupun aku dah tak blh jadi kelawar lagi.. dan tak mungkin jejak tempat2 tuh.. tp aku still boleh enjoy kat umah.. lagi best kalau ada kawan yg blh join sama.. nak harap wani.. huh..


Yeah.. enjoy apa yg aku ada skrg nih.. sesuatu hari nanti aku tau aku akan kehilangan semua nih.. sbb kehidupan ini akan terus berputar.. kita tak selamanya muda dan remaja.. “remaja yg dah pencen”, itu ayat kak jeda.. kak jeda buat lawak tul.. tak selamanya aku blh bsama2 dgn kawan2.. kalau diaorg dah kawen dan ada family sure tak akan ingat kt aku lagi.. huhuhuhuu… mcm ek-fa.. dia ingat kat kitaorg ke..nasib baik dah buat aktiviti redang bsama2..


Bila agaknya dpt pegi snorkeling lagi.. ingat lagi.. mula2 nak masuk air takut dan geli.. bila last day.. mcm tak mau kuar air plak.. sampaikan kak emy kena tarik kaki naik atas darat.. kenangan yg tak blh lupa sampai bila2.. walaupn aku takut air.. sbb utama sbb tak reti berenang.. semua tuh memori..


Tak lupa gak.. setiap kali ada besday mesti akan sambut.. ingat lagi betapa sascha terharu bila kitaorg wish.. hope dia akan ingat kat kitaorg jugak.. walaupun manusia yang bernama lelaki nih tak suka benda2 pn.. tp itulah memori.. memori tuh sesuatu benda yg kita tak blh nak beli.. dan benda yg tak blh kita dapat dgn sepetik jari..


Ari tuh shira ada ckp.. “bila tgk gambar kitaorg yg banyak2 tuh.. sebenarnya byk gak aktiviti yg kita buat bersama2 ek”.. huhuuhuhu



Banyak2 benda.. kitaorg suka paling baju boria.. kalau decide nak pakai baju color merah.. semua akan pakai color yg sama.. pastu posing depan camera.. comel kan semua sedondon je.. akhir2 nih aku malas nak ikut sgt kehendak diaorg nih.. sbb ari tuh kak emy iye je kata pakai baju pink.. last2 dia yg tak ikut tema.. mmg boikot sungguh.. hehehhee sekali tuh je boikotnye..


Hidup nih akan diteruskan dgn semua kenangan manis tuh.. walaupn bila ingat balik.. air mata akan mengalir tiba2.. tp itulah kegembiraan.. air mata kegembiraan yg tak blh dibeli oleh sebarang benda.. walaupn ada duit yg banyak.. itu sbbnya aku selalu kata duit bukan segala2nya.. hidup nih penuh dgn kegembiraan, keceriaan dan kenangan.. Cuma kita perlu cari aje..


Hidup nih mcm panjat gunung.. ada benda menarik yg akan kita jumpa lagi..

2 comments on "the climb (v2)"

peah @ peps on June 28, 2009 at 3:01 PM said...

'remaja pencen'...wahh..kena bukak club neh..

hyt on July 3, 2009 at 12:53 AM said...

remaja pencen = umur dah tak remaja tp hati masih remaja.. hehehehhehe..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates