Thursday, June 11, 2009

Kecantikan itu penting..


11 Jun 2009 (Thursday) 4:52 pm

aku terbaca blog kwn aku.. simple je tp menarik.. dan tetiba aku rasa aku seorg yg mbosankn sbb blog aku tlalu bosan dgn tulisan.. benda2 negatif nih amat tidak disukai.. lgpn cantik adalah sesuatu yg aku suka. dan blh tsenyum bila tgk sesuatu yg cantik..

so aku akan berusaha utk cantikkn blog aku.. bukan utk tatapan org.. tp utk mbuatkn aku tsenyum hanya bila imbas kembali.. atau baca balik blog nih..

cantik sesuatu yg subjektif.. pandangan setiap org bbeza.. dan citarasa aku bbeza.. kak emy amat marah bila aku mpunyai citarasa yg langsung tak sama dgn beliau.. bukan ke kita individu bbeza.. so apa yg kak emy suka.. tak sama dgn aku ok.. harap beliau faham.. bukan bmaksud aku tak sukakan seni atau buta seni.. tp aku sukakn sesuatu yg unik.. semua org sukakn sesuatu yg berlainan dan perbezaan itulah yg membuatkan hidup kita bermakna..

3 comments on "Kecantikan itu penting.."

ashiena on June 11, 2009 at 4:51 AM said...

hehe.. chomelnye gambar-gambar .. :)

hyt on June 11, 2009 at 9:40 PM said...

hehehhee.. mcm yati gak kan.. (comel)

ashiena on June 12, 2009 at 10:32 AM said...

err... :P

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates