Tuesday, June 23, 2009

aku yg mau berkata


24 Jun 2009 (Wednesday) 12.12pm

pagi ini sgt segar.. walaupn mlm tadi tido lmbt.. tido dlm pukul 2 lebih.. maybe 3 lebih kot.. tp pagi ini mmg sgt best.. bgn pagi dgn perasaan yg sgt bagus.. bosan yang berlaku akhir2 ini mcm telah hilang ditelan waktu..

seorg kawan call aku mlm tadi.. walaupn aku tgh mengharapkan call orang lain.. tp kawan baik aku call tiba2.. blh ke aku declare dia sbg kwn baik.. erm.. blh laa kot.. sbb dia mcm memahami tahap bosan gila babeng aku.. then dia ajak minum mamak tgh malam2 buta tuh..

ckp mcm2 hal.. dan sedikit sebanyak membuka pandangan yang lain pasal lelaki.. aku tak sure aku nih mcm mana? jenis byk bercakap atau sebaliknya? cuma aku rasa otak akan buntu kalau simpan satu2 benda dalam kepala otak.. so jln penyelesaiannya.. kena cari orang yang boleh dengar sumpah seranah aku.. so kawan aku nih laa yg terpaksa menempuh cakap2 aku pasal hidup.. hahahhaa.. apa2 pn tq sbb sabar layan karenah aku yg tetiba banyak cakap..

aku still nak bercakap lagi.. sape mau dengar aku membebel?

0 comments on "aku yg mau berkata"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates