Tuesday, June 9, 2009

blog aku berubah..


09 Jun 2009 (Tuesday) 04.03 pm

walaupn mcm bukan aku.. tp tiada sebarang penafian yg blh aku nafikn.. cuma selalu bharap dpd beli jeans or baju or benda2 lain, lebih baik simpan kt bank.. cuma akhir2 ini nafsu bbelanja aku sgt meluap2.. sbb aku dh start bosan dgn hidup dan benda yg menarik perhatian aku cuma jeans, baju, handbag, kasut, rantai.. dan mcm2 lagi..


kadang2 bfikir.. lagi bagus kalau dpt tukar keje dan dpt gaji lebih.. so blh shopping secara blebih2.. tp itu lah manusia.. mmg kehendak yg tidak terbatas.. gaji juta2 pn tak akan cukup..

di sbbkn nafsu utk bbelanja yg meluap2 sampaikn theme blog aku pn dah jd mcm gini.. selain keje kepala otak aku sedang memikirkn jeans kt klcc.. dan sedang bfikir utk beli bila dpt gaji akhir bulan nih atau tak.. sbb kalau beli.. budjet aku akan melebihi had.. dan aku akan miskin jugak mcm bulan nih.. huhuhuhuuhuu.. mcm perlukn duit.. tp mcm dah melanggari prinsip duit bukan segala2nya.. hehehhehee.. manusia mmg selalu berubah.. aku pn rasa aku dah sama mcm lalang kat kebun getah.. kalau angin tiup kt kanan.. ke kanan laa aku.. kalau ke kiri.. ke kiri la aku.. itu namanya aku ikut perubahan angin dan ikut flow kehidupan.. sbb mmg sgt malas nak fikir apa aku akan jadi utk 5 atau 10 tahun akan datang.. sbb aku sedang bengong skrg nih..

mana peginya yati yg penuh dgn semangat berkobar2.. yg punya masa depan.. yg bfikiran positif.. hhuhuuhhuu inikah yg di namakan... sympton down syndrom (nk eja benda alah nih pn kena tanya eyan.. huhuhuhuu)

ok itu namanya.. ada masa kita down.. ada masa kita up..
atau adakah kepanasan di dlm bilik sauna nih yg mbuatkn aku rasa berang.. dan tak selesa.. nape kak emy kata mcm pantai.. panas gila nih.. tak payah susah payah gi sauna kt bangi tuh.. gi je perhilitan nih.. abis dah sisa2 toksik dlm badan aku..

hari nih tetiba jadik cikgu.. penat gak melayan karenah anak2 murid yg dh besar panjang nih.. nasib baik aku tak jadi cikgu betul2.. sbb antara komen2 "positif".. cikgu nih ajar laju laa.. huhuhhuu aku mmg jenis manusia tak bsabar.. dan jugak cikgu yg garang.. hehehehhee..
ok jadi system developer semula.. byk benda kena buat nih

0 comments on "blog aku berubah.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates