Friday, July 24, 2009

what are u doing


24 July 2009 (Friday) 03.32 pm

erm.. seminggu ini kejenya berjalan2.. ari nih br nak stay 1 tempat.. dgn rotex kete yg dah mati.. still berjalan2.. gi shah alam laa.. putrajaya laa.. port klang laa..

ok dgn niat.. sahaja aku berjalan2 utk dptkn claim.. hehehehhee blh buat ayat mcm nih ke.. sbb aku mmg perlukn duit skrg nih..

ok masalah still tak settle lg.. mcm malas nk berfikir.. yg itu biarkan.. huhuhuhuu tabiat yg paling buruk adalah melengah2kan sesuatu perkara.. ok abaikan..

last week ada dept meeting.. mmg angin laa.. kesimpulan ialah jgn siapkan project on time.. sbb insentif anda akan tergantung selama 2 thn.. hak yg tak disempurnakan.. jwb laa kt tuhan esok.. malas nak fikir.. kalau ada rezeki ada laa.. kalau tak makan nasi dgn kicap je laaa.. huhuhuhuu

mungkin sbb ada ulser dlm mulut nih buatkan hati aku beku.. abaikan benda2 penting dan mcm tak berlaku apa2.. hati aku dh jd keras.. dah mcm batu..

cuma kedatangan comel buatkan aku rasa hidup nih ada sesuatu.. dan ada benda yg nak disibukkan.. walaupn kucing color oren tuh dah kencing atas tilam aku.. huhuhuhuhu.. so at least mencuci tilam adalah salah satu benda yg blh buatkn stress aku berkurang..

aku kan tak stress dan jarang fikirkan pasal tensen.. tp benda2 kecik mcm ulser dlm mulut dan tpaksa mkn sampai satu jam stgh adalah benda2 yg buatkn aku tertanya2 mcm nih ke kehidupan aku setelah nikmat tuh ditarik.. huhuhuhuu.. ok kata mau turun 2 kg.. so sakit yg diberi pn ada hikmahnya kan.. so semua baju kurung dan seluar2 aku dh mengembang semacam.. mcm kena cari baju lain je kan..

dh tak tau apa yg aku nk.. semua aku nk..

0 comments on "what are u doing"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates