Tuesday, July 7, 2009

ahad yg pening


07 July 2009 (Tuesday) 3.22pm

ahad ari tuh aku pegi shah alam.. dgn kak emy, wani dan shira.. tuh pn shira dtg lmbt sbb dia kena pegi klang dulu.. aku tak sedar apa yg berlaku sebenarnya.. semua yg berlaku sgt cepat dan pantas..

sebenarnya mmg plan dan azam tahun nih, tp aku dah tunda tahun depan.. tiba2 jadi plak azam tuh thn nih.. nih sbb kak emy laa.. kalau tak mmg tak jadi benda nih..

walaupun takut.. tp mengharapkan benda nih dipermudahkan.. ari ahad tuh badan dah tak terkawal.. tak tau nak fikir apa dan rasa nak pitam.. nasib baik ada kawan2.. kalau tak mmg dah pitam kt tempat tuh..

kata itu doa, mcm shira cakap.. jangan fikir sgt dan cakap benda negatif.. kalau ada rezeki benda tuh tak akan lepas ke mana.. huhuhuhuuu.. kalau benda nih lepas.. 1st step adalah kena gi college lama.. dan cari keje baru.. sbb kehendak aku tidak terbatas.. dan semua tuh memerlukan duit..

duit bukan segala2nya, tp kita mmg memerlukan duit.. ye betul.. aku perlukan duit dan cara utk mencapainya dgn cari keje baru.. huhuuhuhuhuu sgt syg nak tinggalkan edaran.. tp aku terpaksa.. kalau tak nanti kena belanja rm 2.20 satu ari.. lg naya tuh..

hati aku mengeluh.. tp ini step yg perlu aku tempuh dlm hidup.. makin meningkat umur.. makin bertambah beban dan tanggungjawab.. ini yg perlu aku tempuh.. chaiyokk, yati !!

huhuuhhuu rasa cam nak nangis pn ada.. tp aku kena kuat.. benda nih aku kena hadapi gak.. waaaaaa.. nangis dlm hati je.. benda nih buatkn aku sedikit stress, makan pn tak lalu.. tido mmg dah lama tak betul dah.. sbb kat mata aku cuma ada $$$ aje.. duit.. duit.. di mana kan aku cari kau?

2 comments on "ahad yg pening"

ashiena on July 7, 2009 at 4:04 AM said...

tak nak sesiapa pun pergi. tapi, life must go on.. caiyokk yati. Hope dapat semua yang diimpikan.. :)


siapa lagi lepas ni? baik inform awal.. so that, leh bersedia :P

hyt on July 7, 2009 at 7:20 PM said...

pn fiza tak mau lepaskn yati.. huwaaaaa

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates