Wednesday, July 15, 2009

kehendak tidak terbatas


16 July 2009 (Thursday) 10.19 am

satu perangai buruk aku adalah mempunyai kehendak tidak terbatas.. aku tau aku tak mampu.. tp aku nak jugak walau apa cara sekalipun.. usaha tangga kejayaan kan.. walaupn tidak mampu tp bila fokus akhirnya kita akan dpt apa yg kita nak.. hehehhehee..

beli magazine impiana dapur.. dan dapur yg aku nak berharga berpuluh2 ribu.. ehem.. batuk2 sikit.. bila fikir2 balik rasa tak mampu.. tp kehendak tidak terbatas aku mengatakan aku mampu.. tp kena berusaha sikit laa..

dan masih pening memikirkan apa 1st step yg patut aku buat.. ataupn kena relex dan tarik nafas perlahan2.. dan say no kat dapur tuh.. kau apa hal, yati.. selalu mempunyai impian yg tah dapat atau tak..

huhuhuuhu hidup kalau tak de impian baik tak perlu hidup kan.. matlamat ko sgt besar, yati.. selagi tanamkan impian yg besar2.. so ko akan try move dpd kedudukan selesa yg ko ada skrg nih.. selesa... kehendak tidak terbatas.. atau hidup dgn stress memikirkan kemampuan ko.. erm.. fikir lebih dalam.. dan dgn dalam..

ok aku tak blh selesaikan masalah kehendak tidak terbatas aku skrg nih.. sbb tgh berkobar2.. tgk laa 2 tahun akan dtg mcm mana.. still nak dgn dapur tuh atau tukar fikiran dgn fikir benda lain yg lebih realistik..

nape laa berfikir benda2 mcm nih.. dah terlalu senang ke hidup ko, yati?

5 comments on "kehendak tidak terbatas"

absolutely emy on July 16, 2009 at 2:54 AM said...

try to dream the best dream.. but try to reach the lowest first.. at least hajat tercapai.. jatuh berlapik.. terjun bersambut.. :P

kucingorengemok on July 18, 2009 at 5:23 AM said...

deep-nya fikir pasal dapur, hehe :)

hyt on July 20, 2009 at 2:05 AM said...

aik..kog pn baca blog gua ke..
ehem.. kena berfikir panjang bila melibatkan duit yg ribu2.. :)
kog.. bila mau belanja makan?

hyt on July 20, 2009 at 2:07 AM said...

kak emy.. sedapnya ayat.. akan difikirkan dahulu..
tp kan masih tak faham.. mcm mana jatuh berlapik.. terjun bersambut..
kak emy nak tolong sambutkan ke kalau yati terjatuh..
rumah dekat2 nih..
jgn lupa terung pipit kalau yati sgt tak de duit utk mkn..
hehehehhee..

hyt on January 28, 2010 at 2:42 AM said...

i akan ingat terung pipit tuh.. hehehhe..

orang sebelah.. nk terung pipit buat lauk blh?.. hehehhehe..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates