Wednesday, July 8, 2009

sory


09 July 2009 (Thursday) 11.48 pm

ada orang terasa dgn apa yg aku ckp.. tiada kata yg dpt diucapkan selain mintak maaf.. keadaan yg membuatkan aku berkata perkara yg menyakitkan.. sekali lagi.. sory..

sejak aku ubah pendirian aku utk berbuat baik sesama manusia dan tidak mau menyakitkan hati orang terdekat dan kawan2.. lama jugak aku tak sakitkan hati orang.. bila berlaku kejadian di mana kita tau kita telah menyakitkan hati orang.. membuatkan aku termenung seketika.. sory.. aku terus down.. dan sedih..

aku bukan perfect.. dan try jadi yg terbaik di antara kawan.. dan terbaik utk adik2.. terbaik utk mak aku.. dan aku cuma manusia biasa yg pernah menjadi kejam.. bukan mudah utk control emosi dan bukan mudah utk jadi baik.. dan bukan mudah utk mencapai matlamat hidup di dunia ini..

aku try yg terbaik.. just tegur aku kalau aku buat salah..

kita tak kan berjaya dalam hidup ni kalau fikirkan benda negatif, pandang hal2 lama yg tak bagus.. dan dengar kata2 org yg negatif pasal diri kita.. kalau ikutkan mmg kita tak akan mampu capai apa2 dlm hidup nih.. so sentiasa laa jadi tulang belakang kpd sesiapa sahaja... sentiasa support keluarga.. support kwn2 dan sesiapa sahaja yg seiring dgn kita..

aku perlukan seseorg utk support aku.. dan bukannya yg akan down kan aku.. sbb aku mmg cepat sgt down.. 2 minit lepas aku blh hepi2.. dan 2 minit kemudian aku blh down tiba2.. so itu pentingnya sokongan.. kata2 positif.. gelak bersama2.. dan hargai semua ini..

hidup ini tidak mudah.. tp pemikiran yg positif akan melangkaui hal2 yg tidak mudah itu..

0 comments on "sory"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates