Tuesday, July 7, 2009

20 sen


07 Julai 2009 (Tuesday) 07.05 pm

Aku masih lg bengang.. bengang gila pasal 5.25.. tak tau nape aku blh jd bengang mcm nih.. bengang sampai nak boikot workshop tuh.. aku nak cari tempat lain.. workshop tuh mmg hampeh.. dah laa ckp kerek kat aku.. aku dah jd pelanggan tetap ko, kalau ko kerek mcm tuh.. mmg nasib ko laaa..

Teringat lg kat peristiwa yg hampir sama kat brunei.. kt opis ada 1 tempat mkn.. ingat lagi kent café.. makan ari2 kat situ.. sbb makanan tak pedas so kitaorg selalu laa mintak sup.. sup tuh je yg blh naikkn selera mkn..

Tetiba 1 ari mkn kt situ.. pesan menu yg sama.. dan pesan mintak sup kosong.. “kalau nak sup kosong kena bayar 20 sen”, aku pandang shira.. shira pandang aku.. ckp dgn kerek plak tuh.. sejak tuh kitaorg mmg boikot café tuh.. mmg boikot gila babeng..

Huh ko buat bisnes tp setakat 20 sen atau 5.25 pn berkira… aku rasa lebih baik ko hilang seorg customer selama2 nya.. ko tak rugi apa2 kan.. bodoh punya tempat.. selamat laa ko dgn bisnes ko tuh.. aku doakan semoga ko maju jaya laa dgn sikap kerek ko pd pelanggan dan sikap berkira ko tuh.. tak de pasal aku nak jejak kaki kat tempat ko lagi.. selamat tinggal je laa.. kirim salam je laaa..

Dlm hati aku nih ada 1 buku hati yg tgh menggelegak.. aku hangin + mara gila babeng.. babeng sungguh.. huh rasa nak maki sesgt.. bodo !!

0 comments on "20 sen"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates