Sunday, May 31, 2009

miss sixty..


dgn nada kecewa.. hampa sesgt.. duit aku terbang begitu shj apabila kereta pegi ke workshop.. nak tukar spare part lain, lain plak yg rosak.. harga benda yg rosak + pecah tuh = miss sixty.. huhuhuhuu skrg ini tak lalu mkn.. ckp pn tak bermaya.. sbb aku blh dpt miss sixty dgn harga spare part kete yg rosak itu..
walaupn aku tau.. ini laa namanya cabaran bila ada kete.. tp mcm tak blh terima hakikat.. sbb dgn duit sbyk itu boleh beli jeans idaman.. huhuhuhu nangis dlm hati je.. tetiba duit dlm bank hilang sekelip mata.. tak sampai 1/2 jam pn.. walaupn buat muka kesian kat mamat mekanik tuh.. tp dia pn tak blh buat apa2.. aku pn terpaksa bserah..

ari nih.. mood down.. teringat miss sixty.. teringat kereta yg telah mengeringkan poket aku.. mkn besar ari nih kete aku tuh..

sedih.. so aku buat muka sedih ari nih..
masih teringat miss sixty.. tak blh lupa.. waaaaa..

2 comments on "miss sixty.."

Shira on June 1, 2009 at 3:08 AM said...

sabaq naa... spt kata k.zaida, ada hikmah disebalik kejadian. Nasib baik yati gi tukar cepat mende tu.. klu tidak.. huh..ngeri utk difikirkan..

hyt on June 9, 2009 at 1:53 AM said...

hehehehe miss sixty tuh ada tanda cross.. mmg tak blh beli.. hehehehhee.. nikmah tul..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates