Thursday, May 7, 2009

hidup untuk hari ini..


Kau datang bagaikan mimpi
Kau hadir daku sedari
Sekian lama kunanti
Kau di sini

Mungkin kehendak Ilahi
Segalanya kujalani
Biar lelap tidurmu
Dipelukku

Cinta ini
Kupersembahkan
Setulus hati kasih
Kepadamu

Seandainya engkau mengerti
Hanya kau yang kumiliki
Dalam hidupku

Kasih sayang ini
Semoga abadi
Kan kubawa sampai akhir nanti

sgt suka lagu nih.. dalam satu hari boleh dengar sampai berpuluh2 kali.. tunggu sampai dah muak.. aku dengar lagu nih utk aku terus bukak hati aku terhadap insan yg bnama lelaki.. lelaki yg membunuh hati ini.. dan lelaki jugak yg terus buatkn hidup aku tak keruan..

tak sabo tunggu akhir bulan nih.. plan mau pegi terengganu.. hope apa yg di plan jadi.. terbayang2 pantai di depan mata.. kali nih mau jaga diri baik2.. tak mau terseliuh lagi.. nanti tak boleh nak ambik gambar lompat2 lagi.. hehehhehee.. kali nih yati mau melompat, sape mau ambik gambar yati.. kak emy dan eyan.. ready dgn camera? nak beli camera lagi.. tp malas mau kumpul duit..

aku dah luahkan apa yg patut aku luahkan.. dan utk jawapannya.. tak sedia utk dengar lagi.. hehehhehee.. apa2 pun kawan selamanya kan.. rasa mcm 1 beban dah terkeluar.. aku tak suka nak simpan perasaan aku lama2..

macam rindukan sesuatu.. tp tak sure apa?

0 comments on "hidup untuk hari ini.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates