Monday, January 3, 2011

Pentingkan diri sendiri..


04 Jan 2011 (10.38 am)

Aku rasa dia pentingkan diri sendiri. Tapi aku malas nak cakap apa yang aku tak puas hati. Makin sakit hati je kalau cakap, sebab dia tak kan berubah. nape aku cakap dia pentingkan diri? sebab dia suruh aku tunggu 2 tahun lagi. dan aku tak tau nak buat apa. aku malas nak tunggu sesape lagi. tapi apa aku boleh buat. buat bodoh je laa. ok.. atau pergi jahanam.

4 comments on "Pentingkan diri sendiri.."

Shira said...

Sabarr.. Sabar itu separuh dari IMAN.. Buat solat istikharah.. Semoga dipermudahkan klu mmg dia jodoh kita.. Insyallah.. :-)

me suya on January 4, 2011 at 12:50 AM said...

hehehe sama macam suya azam bulan ni nk tinted kete.. hehehe tapi nak beli handphone bulan 3.. hehehe

hyt on January 4, 2011 at 5:57 PM said...

shira.. tgh sabar laa nih.. :)

hyt on January 4, 2011 at 5:58 PM said...

me suya.. sama je.. tiru kita..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates