Tuesday, January 4, 2011

tau fu fa..


05 Jan 2010 (10.03 am)

hari-hari makan tau fu fa.. makan macam tak makan sebulan.. lapar sebenarnya.. dan selalu di pagi hari pekena roti kosong.. tapi sebab nak mengamalkan diet seimbang atau dalam erti kata lain nak maintain berat badan dan nak buang lemak tepu dalam badan.. so tukar menu.. mengadap tau fu fa pada pukul 10 pagi.. dan makan dalam masa tak sampai 1 minit.. lapar sangat nampak.. susah kan jadi perempuan.. kena control makan.. kena jaga badan.. sedangkan aku adalah manusia yang suka makan.. tapi kena beringat sebelum lemak tepu musnahkan badan dengan ketulan-ketulan yang mengerikan..

petang nih nak pergi jogging.. jom sape nak ikut?

8 comments on "tau fu fa.."

NM02 on January 4, 2011 at 6:21 PM said...

kita pun mcm nak start kurangkan makan yg bukan2 dan lebihkan bersenam. tapi...............

.............. perut tak tahan palarrrr.... hehehe

hyt on January 5, 2011 at 12:55 AM said...

tak tahan lapar gak.. tapi kena tahan jugak.. nih dah start mencari makanan.. siap tanya orang sebelah ada stok makanan tak..

Anonymous said...

kite pun nak pegi jogging gak laaa :)

absolutely emy on January 5, 2011 at 8:54 PM said...

nak join hyt jogging ler..

hyt on January 6, 2011 at 5:28 AM said...

hujan.. tak blh nk jogging..

Anonymous said...

hahahhaaaa.. alasan laa tu kuang kuang kuang makin gemuk laa hyt:P

Ein Auzai'y on January 7, 2011 at 9:16 PM said...

sedapnya tau fu fa...dulu selalu makan time mamanoein pregnant....selalu amalkan nyer masa mengandung....

peah @ peps on January 11, 2011 at 2:19 PM said...

nak tau fu fa...satu!

"Love to me is ...." or "Cinta bagi saya adalah..." Contest by Cik Peah

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates