Monday, January 3, 2011

Tahun 2011


04 Jan 2011 (10.57 am)

Tahun 2010 tak de apa-apa aku rasa.. aku pun dah lupa apa azam tahun lepas.. sebab niat dan cita-cita aku selalu berubah mengikut citarasa.. hahahhaa

Tahun 2011, 1st azam adalah nak pergi kerja on time dan balik kerja pukul 5.30. tapi dah 2 hari pergi kerja lambat jugak. hampeh.

bulan nih nak tinted kereta. bulan depan kena beli handphone. bulan seterusnya nak beli camera. ohh sangat tinggi angan-angan..

nak bergerak tapi malas. nape aku selalu malas. amalkan laa selalu. tak bagus utk kesihatan.

oh ye.. azam tahun ini tak nak tido lepas subuh.

tetiba aku rasa aku tak guna..

4 comments on "Tahun 2011"

absolutely emy on January 3, 2011 at 8:50 PM said...

suka azam yang last.. tak tido selepas subuh...

akak nak berazam tak nak bangun subuh lewat. Selalu dapat subuh gajah.. huhuhu..

NM02 on January 4, 2011 at 4:31 PM said...

selamat tahun baru dan gud luck dengan azam baru.

selamat berkenalan juga dari saya dan kalu sudi, silalah follow saya balik. saya dah follow awak dan kita tukar link jadi member alam maya eh...

jgn luper follow *_*

hyt on January 4, 2011 at 5:20 PM said...

subuh gajah.. apa tuh.. kak emy pernah nampak gajah time subuh je.. hahahaha..

subuh gajah tuh biasa.. ari2 kena niat nak bgn awal..

hyt on January 4, 2011 at 5:21 PM said...

NM02, tq.. nanti saya jadi member awk..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates