Sunday, August 9, 2009

suatu hari bernama isnin..


10 Aug 2009 (Monday) 10.22 am

Hari nih isnin.. ok semua orang tau.. tp kt sini tak de sesape.. ada zulham dan ira je.. mana pegi semua org nih.. gini laa gayanya bila project dh abis.. semua org bersepah2.. tak tau kena campak gi mana..

aku doa kena campak gi brunei.. tp nampak gaya mcm tak blh pegi je.. sekarang nih mcm serba salah.. hati aku terbahagi 2.. kena berkorban atau kena berkorban gak.. huhuhuuhu..

tak semua benda kita blh dapat dalam satu2 masa kan.. tanya pada diri.. apa yg paling penting sekarang nih.. tentu laa dia kan.. aku bengong sekarang ini.. sbb benda ini sgt menganggu.. mcm jatuh cinta gak situasi aku skrg nih.. makan tak lalu.. tido tak lena.. muka monyok je.. huhuhuhuu..

aku ikut peredaran waktu je laa.. tak larat nak buat keputusan sekarang nih.. di mana aku berpijak.. di situ laa aku berada..

baik aku buat keje atau tgk blog orang lain yg boleh menghappy kan aku..

0 comments on "suatu hari bernama isnin.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates