Tuesday, August 18, 2009

sesuatu yang terjadi..


18 August 2009 (Tuesday) 04.35 pm

erm.. banyak contoh daripada keadaan sekeliling oleh kita nampak dan lihat.. ada yang sedih.. dan ada yang hepi.. bila kita tengok keadaan orang yang malang kita akan sedih.. sedangkan itu cuma putaran alam..

banyak kisah sudah diceritakan.. bagaimana penceraian dalam rumahtangga berlaku.. dan suami ada perempuan lain.. doakan yang baik-baik untuk orang itu.. dan jangan bersedih atas ketidakjujuran itu.. mungkin Allah dah peruntukan kebahagiaan yang lain untuk anda..

aku sentiasa berharap kebahagiaan itu selama2nya.. tapi rasa2nya dalam hidup nih banyak yang duka kan.. just doa banyak2 supaya hati kita teguh dalam menghadapi dugaan hidup.. sebab kita berusaha untuk kebahagiaan itu.. tapi apa yang telah tertulis dan ditakdirkan.. terimalah dengan hati terbuka..

sebak bila fikirkan bagaimana seorang wanita boleh tabah apabila seorang lelaki curang dan memilih perempuan lain sebagai teman hidup.. kita sebagai manusia memang tak boleh nak nafikan jodoh itu di tangan Allah.. jika tiada jodoh untuk kita.. percayalah.. ada bidadari yang menunggu di sana..

0 comments on "sesuatu yang terjadi.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates