Monday, August 17, 2009

kasut itu bernama rio



17 August 2009 (Monday) 05.58 pm

aku beli jugak kasut itu.. beli tanpa berfikir panjang.. sbb memang dah lama aim nak cari yang macam itu.. tapi kasut itu cuma salah satu daripada wish list yang memang tak de penghujungnya..

dan kasut itu bernama rio.. cuma ada color merah dan kuning sahaja kat outlet tuh.. so aku pilih merah.. walaupn agak susah nak matchkan dengan baju sbb bukan boleh pakai dengan semua baju.. but aku beli gak.. at least hidup aku ada color merah.. eh.. bukan aku suka hijau ke.. tapi tak pernah beli kasut color hijau.. kasut color hijau ada jugak dalam salah satu wish list aku.. huhuhuhuu..

sangat selesa.. tapi still tak boleh pakai kalau nak window shopping dpd pagi ke malam.. tak pe kita aim lagi kasut akhir bulan nih.. hehehee banyaknya benda yang kau aim, yati..

dan sbb tak mahu nak pakai high heels lagi.. sebab sayangkan diri.. kalau sakit tulang belakang aku gak yg susah.. lelaki cuma pandai cari perempuan lain je kalau kita sakit... huhuhuhu..

aku anggap macam hadiah kemenangan.. sbb lulus exam.. tapi macam takut.. sbb minggu depan ada exam lagi.. ok chaiyokk !!

semalam macam hari yang panjang tapi masa rasa berlalu sangat cepat.. yang penting aku kena buli.. tapi aku tak boleh benci dia.. cuma ada ubi ada batas.. aku jarang biarkan diri aku dibuli..

ada ke dia parking kete kat tepi dinding.. so aku tak blh keluar.. kena merangkak ke sebelah tempat duduk satu lagi.. ingat comel ke buat aku macam tuh.. malu kat orang yang lalu lalang, huhuhuhu..

tak tau apa yang aku rasa.. cuma tiba-tiba tersenyum bila ingat balik..

0 comments on "kasut itu bernama rio"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates