Monday, August 10, 2009

sepang dan shopping


11 August 2009 (Tuesday) 12.43 am

Comel tengah gigit aku.. sgt sakit.. tak tau apa yang dia geram.. tak faham betul perangai kucing aku yg seekor nih.. suka sgt menggigit.. gigit tangan laa.. gigit kaki laa.. kalau tengah tido malam2 buta pun nak gigit gak.. nasib laa.. abis calar balar tangan aku dibuatnya..

Sabtu lepas pegi tengok kete racing kat sepang.. selalunya tengok kat tv kan.. nih aku tengok real.. sangat bising.. pekak sekejap laa.. tapi memang feel laaa.. Cuma macam tak de mood sebab aku sorang je perempuan dan yang lain lelaki.. atau ada sebab lain.. memang tak de mood walaupun benda tuh sangat excited.. susah jadi perempuan nih.. sebab mood selalu bertukar2.. mungkin kalau ada shira atau wani mood aku akan jadi lain kot.. hahahhaa.. rasa lain ok kalau spend time dengan orang yang dah rapat berbanding habiskan masa dengan seseorang yang kau kenal tak sampai setahun.. bila tak serasi lagi macam nih kot.. hopefully boleh ngam dengan cepat.. kalau tak, aku akan rasa aku seorang yang kaku.. dan bosan..

Dan hari berikutnya pegi sg wang.. sahaja aku pegi sg wang untuk beli belt aje.. last2 beli beg satu, scaft satu, dan baju 4 kt times square.. hehehe.. sebab sangat rambang mata.. memang laa baju tak branded tapi sangat murah.. sangat cantik.. sangat remaja.. mata memang dah naik juling sebab macam nak beli satu time square tuh bawak balik umah..

Daripada sogo, jusco, klcc dan sekarang times square.. semua ada pro and kontra.. yang penting kena pandai pilih baju laa.. bagi aku baju mahal2 pun tapi tak unik pun.. Cuma mungkin selesa dipakai kot.. tp kat times square.. yang penting rasa remaja.. shira pun cakap benda yang sama..

Aku tak tau aku suka baju yang macam mana.. sebab apa yang berkenan pada mata aku, itu yang aku beli.. dan aku tak hadkan jenis baju yang macam mana aku patut beli.. asalkan selesa dipakai dan sesuai dengan diri aku.. tapi kadang bila jumpa baju.. semuanya sesuai untuk orang yang tinggi2 je.. kalau aku tinggi kan bagus.. boleh pakai apa je.. semua kena.. tapi sekarang nih aku belasah je apa pun.. apa2 pun kena mintak pandangan shira dulu.. kalau dia kata ok.. aku beli.. shira dah macam perunding imej aku plak.. dia pun selalu mintak pandangan aku..

Rasa tak sabar nak tunggu akhir bulan nih.. sebab aku nak beli berpuluh2 pasang baju.. ala.. sehelai t-shirt pun Cuma 10 hinggit je.. paling mahal pun dalam lingkungan 20 hinggit or 30 hinggit.. so tak pe kan beli banyak-banyak.. lepas beli baju baru ngadu kat kak emy dan eyan cakap tak de duit.. hehehehhee benda biasa..

Dalam almari mesti ada baju baru dengan tag yang tak bukak lagi.. sebab kalau tak de rasa macam dah tak de baju nak pakai.. sedangkan baju dah penuh dalam 2 almari.. ok still tak cukup lagi.. tak tau bila boleh ubah habit yang tak bagus ini..

Semua orang dah tido.. tapi aku tak nak tido lagi.. dan still melalut lagi..

2 comments on "sepang dan shopping"

shira @};-- said...

huhuu..kena beli 1 lg almari yg besarrr ;-P

hyt on August 11, 2009 at 1:51 AM said...

hehehhee dah lupa ke almari yg kt luar bilik tuh.. ok lagi nak beli 1 times square..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates