Wednesday, April 1, 2009

send email to him...


berita terbaru : tanpa berfikir panjang, aku hantar email kpd mamat tersebut.. that's me.. aku akan buat apa yg aku rasa nk buat.. kalau kita biarkan diri kita diselubungi perasaan tanpa berbuat apa2.. kan teruk mcm tuh.. jgn laa asyik tunggu buah yg tak jatuh.. walaupn hasilnya positif or negatif.. tolak ke tepi.. yg penting cuba..

takut gak.. sbb dah byk kali berlaku.. tp aku tetap akan try selagi blh.. masa tak tunggu kita.. sepatutnya kita yg kena kejar peluang yg ada.. just ckp nak kawan dgn dia.. tak sabar nak tau respond dia..

apa2 pn make sure kan mamat nih tak de kekasih.. bukan tunangan org.. dan paling penting bukan suami org.. kena lebih bhati2 kali.. jgn biarkn perasaan menguasai akal.. jadi lah perempuan yg bijak...

leceh laaa, ada org kacau aku menaip.. tunggukan next episod.. teka? jawapan positif, negatif, or tiada respond?

5 comments on "send email to him..."

absolutely emy on April 1, 2009 at 5:21 AM said...

(*_o) best of luck.. hope u'll the +ve response..

ashiena on April 1, 2009 at 6:09 AM said...

tersengih macam sengih pagi tadi... :P

hyt on April 1, 2009 at 10:13 PM said...

still waiting.. kalau 2 minggu tak de response, mmg kena abaikan aje.. doakan aje.. still tersengih.. tak blh control senyuman.. hehehhehehe

sHiBi on April 2, 2009 at 10:32 AM said...

good luck~!saya pernah buat gini dulu..and now he's my bf =)

hyt on April 15, 2009 at 12:24 AM said...

to Shibi aka syafa..

byk kali dah buat mcm nih.. cuma bila umur dah meningkat nih.. rasa bodoh je buat benda nih sekali lagi.. hehehhehee..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates