Thursday, April 9, 2009

bernafas tak ikut hidung..


really hate this situation.. aku tak blh control perasaan aku.. apatah lagi utk berpura2 jd kuat..
perasaan skrg.. sgt marah.. sampaikan rasa hendak bunuh org itu.. marah nih buatkan dada aku berombak2.. dah tak blh bernafas dgn normal dah.. utk tahan marah nih.. try utk buang marah nih jauh2 dgn tarik nafas kuat2 dan hembus kuat2.. sgt marah..

ko pedulik apa dgn apa yg aku rasa kan? ko dah bahagia kan? so aku nih mcm perempuan gila kan?

situasi yg sgt sakit hati.. marah dan sakit hati.. tp terpaksa pendam.. terpaksa control utk tidak tunjukkan.. terpaksa control utk tunjukkan yg aku nih kuat dan ada akal fikiran yg membuatkan aku kena bertindak mcm perempuan normal.. kalau aku tak normal.. mmg dah lama ko mati..

sgt marah.. hope perasaan ini mati kat sini..

0 comments on "bernafas tak ikut hidung.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates