Friday, April 17, 2009

kerahan otak yg terlampau


Lemas dgn apa yg terjadi.. tak blhkah buang perasaan yg bangang2 nih.. otak nih mcm nak dikeluarkan.. mcm nak gi ambik sabun basuh.. cuci bersih2 otak nih.. supaya tak berfikir benda yg bukan2.. tak fikir pasal masa lalu yg sgt menyakitkan.. kata tak mau dah pandang ke belakang.. nak fikir yg positif je.. tp kadang2 otak degil… yg menyakitkan.. yg menyedihkan tuh laa yg nak difikir.. makin kata.. jgn fikir, yati.. makin ligat memori nih bertandang.. benda nih dah membelenggu aku selama seminggu.. sgt tension bila tak blh kuarkan suara2 yg bertandang dlm otak.. blh cabut otak nih tak.. blh korek otak nih tak.. sgt menyesakkan.. rasa nak gi gunung.. nak jerit kuat2 apa yg tak puas hati nih.. nak jerit.. aku benci pd org yg meyakitkan hati aku.. dan aku benci dgn diri aku.. aku rasa sakit.. sakit sgt.. sakit sgt.. sakit otak dan sakit hati nih tak terbendung.. mcm mana yg buang semua nih.. selalu try pujuk hati.. tp tak makan saman laa.. kalau blh shutdown, nak off kan diri nih.. rimas.. benci.. tak larat.. penat.. tak bermaya.. pening..

1 comments on "kerahan otak yg terlampau"

ashiena on April 17, 2009 at 5:05 AM said...

kena lepaskan.. dengan apa cara sekali pun.. lepas tu baru akan oke nanti.. percayalah..

l e p a s k a n

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates