Friday, April 17, 2009

mau tido


Sgt berharap aku dpt melakukan aktiviti yg mencerdaskan otak dan minda. Seminggu dah berlalu nih, otak aku dah makin beku. Tak tau sbb nak bayar hutang tido, atau sbb masalah yg menghimpit. Bila ada masalah aku akan tido dgn harapan apa yg terbuku kt otak aku akn berkurang atau akan hilang terus. Tido yg byk jugak buatkan otak makin tumpul. Tumpul dan lesu. Aku tak mau tido lg dah, sgt memeningkan kelapa. Fikiran pn makin kacau. Jiwa pun makin tak tenang. Patut baca ayat2 suci utk tenangkan jiwa nih. Nape laa minggu nih aku sgt down. Sgt lembek, sgt lemah dan sgt sensitif.

Esok mau balik kampung lagi. Minggu lepas pun balik gak. Hope otak aku yg terkulai layu nih akan kembang dan boleh berfikir dgn normal. Oh.. rasa mau tido. Rasa tak larat.

0 comments on "mau tido"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates