Wednesday, April 15, 2009

impian masa kini..


aku gila nak deco umah.. dlm kepala otak aku.. ligat berfikir.. aku nk perabut tuh.. nak buat mcm nih.. nak buat mcm tuh.. search deco kat internet.. tak pernah2 beli majalah deco.. aku dah terbeli 1.. magazine apartmen... hehehehhe

aku suka something yg simple dan memenuhi citarasa aku yg suka ubah2 perhiasan dan perabut.. so simple is the best.. kalau ada 10K dlm tangan.. dan blh abiskan utk deco.. mmg dah lama aku gi mana2 kedai dan tunjuk je sofa yg aku mau.. sape mau bg ongkos utk aku?

ruang tamu.. aku search.. terjumpa kt ssf.. sofa alan green lumut yg tak de tempat meyandar.. tp disusun dgn kusyen putih.. sofa tuh kena alas dgn kain putih.. sgt sweet.. then kat tepi sofa ada teddy bear color ala2 kelabu dan letak dalam raga bentuk empat segi..

bila laa aku akan dpt apa yg aku nak.. bila fikir sekali, just beli je.. tp bila tutup mata dan bukak mata.. sewa je apartment tuh.. nak beli benda bukan2 pun kalau pindah akan susah dan sakit hati... mcm yg terjadi kat almari besar aku.. penat je aku beli mahal2.. hampir 1K... alih2 bila pindah dah kena calar dan tak kukuh.. plak tuh kena serang dgn anai2.. huhuhuhuhu rasa mcm nk nangis..

nih plan terbaru.. aku akan try utk deco umah aku kt kampung.. tp sape mau maintain.. nak harap family.. huh dorang tak akan sedar pasal kecantikkn umah..

gila pasal deco.. tp just simpan dlm hati.. bila laa nak ada umah sendiri.. (mengeluh sorang2..)

0 comments on "impian masa kini.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates