Monday, November 1, 2010

Dalam hati penuh sedu..


01 Nov 2010 (5.07 pm)

dalam hati ada sedu..
sedu itu keluar bersama tawa..
dan dalam hati ada kamu..
tetapi kamu hilang tanpa arah..

aku berjalan, aku duduk dan aku bangun..
sedu itu tetap ada..
apa azimat yang aku pegang..
demi menempuh jalan berliku..

kelibat kamu nun jauh disana..
hati tersentak dan bertanya..
bahagiakah kamu..
meranakah aku..
akhirnya.. dalam hati penuh sedu..

3 comments on "Dalam hati penuh sedu.."

peah @ peps on November 1, 2010 at 5:00 PM said...

yati..ni lagu ke...sajak yati buat sendiri..

absolutely emy on November 7, 2010 at 11:19 PM said...

klu sajak.. ia setaraf citer rose berduri.. kalu lagu.. hmm...

hyt on November 10, 2010 at 9:06 PM said...

hehehhee.. tips dari yati..
kalau lagu yati tak letak date kat atas.. kalau apa2 yg yati tulis based on pemikiran yg sgt syahdu nih.. yati akan letak date menandakan bila otak yg bengong ini menulis.. sekian terima kasih..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates