Friday, April 30, 2010

hari sakit hati..


30 Apr 2010 (03.57 pm)

hari sakit hati.. alasan bos sebab tak dapat training sbb tak abiskan exam sharepoint sedangkan ada 2 orang yang dapat training .net tuh pun pun ada exam yang sama.. ingat aku budak bodoh ke !!

hari sakit hati.. aku yg beria-ia nak training.. orang lain yang langsung tak de minat pun dipaksa pergi.. adilkah ini wahai bos !!

hari sakit hati.. disebabkan aku tak dapat training tuh.. lepas nih kalau ada masalah nak buat coding .net, jangan cari aku atau ko akan kena sembur dengan aku..

hari sakit hati.. aku sangat sakit hati dengan jawapan bos yang tak logik.. so kalau sesape terasa dengan aku.. aku mintak maaf awal-awal.. disebabkan sakit hati so aku memang nak mencarut sepanjang hari..

hari sakit hati.. aku dah tarik nafas panjang beratus-ratus kali.. tapi aku memang rasa nak mengamuk.. bolehkah?

hari sakit hati.. aku terpaksa delete semua pos sebab ada mata-mata yang memerhati..

(aku poskan semua nih kat facebook dan aku terpaksa delete atas sebab nanti bos baca.. dan aku terpaksa jaga kawan-kawan aku.. kalau ikut perangai aku.. apa aku takut dengan bos.. tak dapat cakap depan-depan, dapat menyumpah seranah kat facebook dah cukup bagus.. sebab aku nak 1 dunia tau betapa ketidak adilan dan pembohongan yang dilakukan semata-mata nak jaga perut dan nak besarkan bontot masing-masing.. inilah realiti hidup dan kerja.. aku sakit hati dan marah atas apa yang berlalu.. tapi dalam masa yang sama aku rasa tak guna nak fight untuk hak aku.. sebab kalau ko fight orang akan nampak ko macam perempuan yang tak siuman dan tak de budi pekerti.. kita kerja kena professional kan.. peristiwa ini aku ambil sebagai iktibar sahaja.. dan buatkan aku sedar bahawa kerja adalah dengan mengganggukkan kepala sambil cakap yes bos.. yes bos.. sambil bodek-bodek.. bos hensem laa ari nih.. susah-susah ko kawin dengan datuk yang ada pangkat.. ada duit boleh bukak company dan boleh herdik orang bawahan dan buat diaorang macam lembu.. istilah pekerja adalah ko adalah lembu.. aku cucuk ko dengan tali besar.. aku tarik ko.. kalau ko melawan.. aku bunuh ko dan jadikan daging korban bagi orang lain makan..)

2 comments on "hari sakit hati.."

Anonymous said...

Cari kerja lain jer la.

hyt on May 3, 2010 at 10:15 PM said...

erm.. hajat dihati mmg nak cari kerja lain atau pun resign dan kerja sendiri..

apa-apa pun kena bonded dengan company nih sampai Aug tahun depan.. memang sepanjang setahun nih tak boleh buat apa-apa..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates