Thursday, April 29, 2010

apa nak jadi dunia sekarang..


30 Apr 2010 (01.36 pm)

bila dalam bidang yang aku ceburi.. ada satu training yang aku memang betul-betul nak.. siap datang bilik bos membawa schedule training dengan 1 harapan yang tinggi..
cakap kat bos dengan beria-ia yang memang nak sangat training tuh..

last-last orang lain yang dapat.. so apa aku patut rasa.. kecewa memang tak perlu cakap laa.. hati memang sakit gila.. time nih memang rasa dunia nih kejam.. apa pemikiran positif yang patut aku cakap kat diri sendiri bila rasa kena tikam kat dada..

time-time macam nih laa rasa macam nak berhenti kerja.. nak beli mesin jahit dan ambik upah jahit baju je.. balik duduk kampung ke..

aku pun tak tau nak rasa apa-apa sekarang.. cuma ari nih mood dah hilang.. mood kerja pun dah tak de.. dan aku tak rasa aku suka dengan kerja dan apa yang aku buat sekarang.. huhuhuhuu.. tolong..

2 comments on "apa nak jadi dunia sekarang.."

ashiena on April 29, 2010 at 11:29 PM said...

baru tanya tadi ke? em.. sapa pula yang dapat? hmmm...

hyt on April 29, 2010 at 11:39 PM said...

eyan.. tak boleh fikir apa-apa dan tak nak fikir apa-apa..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates