Thursday, April 29, 2010

DeZahra Stock Clearance..


30 Apr 2010 (02.51 pm)

Wei la wei.. sale sana sini.. stock clearance sana sini.. tapi saya hanya insan biasa yang hanya mampu memandang.. time tengah bengong-bengong macam nih.. benda yang boleh membuatkan mata aku terbeliak adalah bila ada benda-benda sale.. tapi kegawatan ekonomi rumah tangga telah melanda.. selama setahun ini aku hanya dapat memandang dengan air liur yang hampir menjejeh.. ciss..

memang duit sentiasa mengundang masalah.. tapi bila ada duit kita buat je laa apa yang kita suka.. bila tak de duit duduk diam dan senyap je laa..

so apa yang boleh kita buat.. kita pegi je butik tuh dengan membawa duit RM 20 dalam purse.. itu sahaja je yang mampu aku buat.. sedih ooo.. tapi tak pe.. bulan depan kita boleh shopping..

penat nak fikir masalah yang melanda buatkan aku selalu merapu.. tolong tido ye cik yati..

0 comments on "DeZahra Stock Clearance.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates