Sunday, December 13, 2009

kemalangan yang tak diduga..


14 Dec 2009 (Monday) 09.12 am

Malam tadi.. nak balik umah.. kebetulan membawa kereta orang lain.. time tuh pukul 11 lebih rasanya.. mmg dah ada tanda2 awal.. maghrib tuh bawak kete yang sama.. tp terlupa nak turunkan hand break dan kete dah berjalan 5 km baru perasan.. mmg dah rasa lain tp teruskan perjalanan yang jauh.. pukul 11 lebih baru sampai kl.. hantar mamat tuh balik umah dan teruskan perjalanan balik..

dengan perasaan yang lain macam dan tak sedap hati.. turunkan cermin kereta.. dan bukak lagu kuat2.. bawak kete sgt slow.. sbb tempat tuh banyak lubang.. tp mmg nak jadi cerita kot.. sampai kat traffic light.. berhenti sbb lampu merah.. bila lampu hijau.. corner slow2.. tiba2.. gedegang.. aku terlanggar penghadang jalan yg tingginya paras lutut..

lepas tuh takut.. sbb tuh bukan kete aku.. apa aku nak jawab.. ada lelaki datang dan tgk keadaan aku yg dah menggigil dan tak tau nak buat apa.. mmg rasa dunia dah hitam time tuh.. mamat tuh cakap tayar kete pancit.. rabak ok tayar tuh..

time tuh try cool kan diri.. tp tak blh.. call owner kete.. takut nak bgtau hal sebenar sbb mmg kecuaian diri.. so terbagi tau terlanggar lubang..

aku dah dpt rasa sesuatu yg buruk akan berlaku.. tak sangka berlaku.. nasib baik tak langgar kete orang.. apa2 pn aku bersalah.. ok tak mau bawak kete orang lain lagi.. tobat..

agaknya benda nih berlaku sbb jiwa aku tak tenang kot.. stress dgn keadaan sekitar.. dan stress dgn keadaan sendiri.. tetiba fobia nak bawak kete..

dia blh maafkan aku ke sbb aku buat kete dia jadi mcm tuh? hhuuhuhuhuu.. tolong..

0 comments on "kemalangan yang tak diduga.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates