Wednesday, December 30, 2009

biarlah awak jadi awek saya yg last..


31 Dec 2009 (Thursday) 10.16 am

aku sgt hepi.. try menahan diri daripada menulis.. tp lumrah diri aku.. aku akan tulis apa2 sahaja..

ari nih last day utk thn 2009, dan minggu ini adalah minggu yg sgt membahagiakan aku.. banyak sbb yg buatkan aku hepi skrg nih.. dan aku rasa jarang nk dpt perasaan ini lebih2 lagi nak ngadap thn baru.. adakah ini semua petanda yg baik dlm hidup aku..

betul laa org kata.. hidup nih putaran roda.. rasanya minggu lepas aku bengong mcm org gila.. dah sebulan aku bengong sebenarnya.. rasa bengong sgt dan sgt mengganggu semua urat kepala aku sampaikan aku terhancurkan kereta org..

tp aku selalu kata kat diri aku, aku akan selalu bengong kalau tak hadapi realiti nih.. walaupn sgt perit tp tabah dan angkat muka.. walaupn sakit hati dan benci tp kena hadapi jugak.. so benda yg membengongkan aku selama sebulan nih.. aku hadapi gak.. akhirnya.. aku blh berbangga pada diri dgn apa yg aku buat.. dan bangun tido dalam keadaan yg segar..

apa yg menghepikan aku..
1) words dpd orang yg betul2 aku syg.. susah wei dia nak cakap benda2 mcm nih.. so ayat dia buatkan aku bermimpi yg indah2 mlm tuh.. hehehhee.. ke aku salah dengar.. :)
2) aku cabar hati aku menghadapi apa yg aku tak mau.. akhirnya blh bangun dpd tido dan gelak.. sbb benda tuh dah mcm curah air kat daun keladi.. walaupn parut tetap ada.. tp aku dah ok..
3) buat aktiviti luar, main futsal.. dan gelak2 dgn abg2 'foto sampah'.. hehhehee sgt menghepikan.. thanks eyan..

wei jarang aku nak dpt hepi mcm nih.. selalunya nampak je aku gelak2 tp dlm hati hanya Allah je yg tau mcm mana..

tahun baru? 2010.. mcm mana ye?

1 comments on "biarlah awak jadi awek saya yg last.."

peah @ peps on January 1, 2010 at 2:44 AM said...

sangat sweeett

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates