Monday, December 28, 2009

fikir positif pada jodoh kita..


29 Dec 2009 (Tuesday) 12.39 pm

kalau orang dah kawin.. lega laa kan.. sbb diaorg fikir dah dapat jodoh diaorg.. tp sebenarnya perjalanan masih panjang..

dan untuk orang yg masih belum jumpa dgn jodoh.. erm.. fikir positif aje.. benda nih mcm motivasi gak.. dpd cakap, "aku tak tau jodoh aku kat mana".. lebih baik cakap.. "jodoh aku ada.. doa banyak2.. jumpa jodoh yang sepadan"..

erm.. tak mau komen lebih2 pasal isu sensitif nih.. sbb aku pun masih mencari jodoh aku lagi.. jodohku.. walau di mana anda berada.. jangan laa lama2 sgt munculkan diri.. penat laa main sembunyi2 nih.. hehhehehehe..

selalunya ada hikmah yang tersembunyi di sebalik benda yang terjadi.. smile selalu dan jangan selalu nangis2 ok.. tak bagus untuk kesihatan..

chaiyokk !!

2 comments on "fikir positif pada jodoh kita.."

harisa said...

Yeahh..aja-aja fighting.. :-)

hyt on December 30, 2009 at 6:16 PM said...

yeah.. shira..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates