Monday, October 12, 2009

apa perasaan anda bila bawak kete auto


13 Oct 2009 (Tuesday) 11.50 am

khas utk individu yg dah biasa bawak kete manual : apa perasaan anda bila bawak kete auto?

akhirnya, aku merasa gak mcm mana bawak kete auto, mula2 rasa cuak.. kaki kiri dah kena keraskan.. tangan kanan pun kena keraskan gak.. hehehhehe.. bawak mcm biasa je.. cuma jangan menggelabah... dan kena biasa diri sbb kete tuh org lain punya.. sure laa persekitaran tak sama mcm bawak kete sendiri kan..

ele.. bawak pn tak lebih 80 km sejam.. bawak pn mlm2 buta time org dah tido..

perasaan : aku rasa bangga.. sbb dah tak de istilah.. tak tau nak bawak kete auto.. apa2 pn manual still bagus dan pick up cepat.. bosan laa bawak auto walaupn senang.. sbb hidup tak sesenang bawak auto..

sbb dgn auto ko tak kan tau apa itu perasaan malu bila sampai kt lampu isyarat.. kete tiba2 mati sbb tak reti nak seimbangkan clash dan minyak.. dan org belakang dah start hon.. hehehhee.. best apa time tuh..

dan bila bawak auto tak kan merasa.. betapa cuaknya setiap kali ada bukit.. dan pernah berhenti kt tgh2 bukit tuh tiba2.. then bila nak naik semula.. kete mengundur balik.. cuak dan org keliling dah start pandang2..

aku tak ckp aku sukakan kesusahan.. tp benda2 yg susah tuh laa yg akan mengajar kita supaya jadi kuat dan tidak manja.. lain laa kalau ko lahir sebagai 'puteri'..

dan aku tak de laa ckp aku tak suka kesenangan.. semua org nak kan kesenangan.. dan kita patut cari kesenangan melalui kesusahan.. kalau ko dpt kesenangan tanpa perlu bersusah payah, sure aku bengang !! hehehhehee..

0 comments on "apa perasaan anda bila bawak kete auto"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates