Monday, October 12, 2009

8 hari tanpa notebook


13 Oct 2009 (Tuesday) 11.38 am

hidup aku hempeh.. masa dihabiskan dgn tido kt atas meja.. aku insan yg baik ok sbb walaupun tak de notebook still datang keje dgn hati yg berkobar2.. tapi selalunya perasaan berkobar2 itu banyak dihabiskan dalam mimpi.. hehehhee..

beli magazine pasal hiasan dalaman umah.. sgt membuatkan aku gila.. sbb sebuah rumah idaman memerlukan banyak duit.. nak beli magazine pn dah nazak.. apatah lagi nak buat betul2 deco nih.. benci tul..

aku nih banyak buat dosa laa.. erm.. otak pn tak berapa betul.. inikah perasaan kalau kita datang keje tapi tak de benda nak buat.. otak aku dah biasa menghadap coding dan semua masalah pasal coding.. so bila sehari tak berfikir sebagai programmer.. aku rasa otak aku mcm ada masalah.. inilah masa mcm nk buat freelance.. hehehhehe.. niat yang tinggal niat..

bebudak lain habiskan masa dgn membayar rm50 utk sesuatu yg tak pasti.. bg diaorg berbaloi kot.. asalkan korang bahagia.. hehehhehe..

ok ari nih baru ada notebook.. tp ada problem bila nak start buat keje nih balik.. so sikap malas nih berterusan setelah otak beku selama seminggu.. tolong.. otak aku perlu berfikir..

0 comments on "8 hari tanpa notebook"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates