Sunday, February 8, 2009

situasi yg perlu diingati


aku nk tulis sikit.. bukan utk membuka pekung di dada.. tp utk memberi peringatan kpd diri sendiri agar lebih berhati2 apabila mengenali seseorg.. biarlaa kehendak tidak terbatas dpd kekurangan ilmu dan menyebabkan ditipu..

aku ditipu? aku mmg bengang dan tak blh terima kenyataan.. sampai skrg pn aku tertanya2 mcm mana aku yg mmg sgt bhati2 ini terkena jugak.. mmg aku bunuh jantan itu kalau aku jumpa ko.. jahanam.. isk.. rasa nk mencarut.. aku yg bodoh ke sbb kena tipu..

perasaan aku skrg nih marah dgn apa yg terjadi.. aku mmg dah ready nk bersemuka dan ketahui kebenaran.. mmg pengecut dan penakut jantan itu. berani buat tp tak berani tanggung. pandai plak nk sorokkan kebenaran. ko sumbat bangkai kt dlm guni pn, lama2 bau busuk tuh akan orang hidu jugak. aku biarkan ko bukan sbb aku baik. aku tetap berdendam walaupn aku try nk maafkan ko.

ko mainkan perasaan aku? dunia ni berputar. suatu ari nanti ko akan rasa apa yg aku rasa. ko tunggu je laa wahai jantan jahanam. aku dah malas nk fikir hal ini. ko ambik semua perasaan aku, semua yg ko rampas, dan ko tak pulangkan.. ko akan terima balasan.

peringatan utk aku, jgn bg muka kt kaum lelaki nih. mereka akan ambik kesempatan di atas semua kasih syg yg kita bg. jgn syg seseorg dan percaya gila2. sbb kita tak akan tau hati mereka. sama ada meraka ambik kesempatan atau ikhlas. aku tak percaya pd keikhlasan. sbb org yg kita paling percaya tuh laa yg akan tikam kita dpd belakang. aku mmg dah byk kali kena. dan kadang2 aku terlupa sbb aku memaafkan mereka yg mengkhianati aku. terlupa tuh buatkan aku terkena sekali lagi.

aku try baik, tp org buat aku. nk aku jd jahat balik ke?

0 comments on "situasi yg perlu diingati"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates