Saturday, February 21, 2009

Hati lebih tenang


Hari yg tenang, hati semakin tenang. kadang2 kalau tak larat just tido je dgn harapan apa yg terjadi akan dilupakan. kalau tak mampu bertahan, just menangis aje. sbb kalau tak nak menangis pn air mata tuh akan kuar dgn sendiri.

aku tak mampu nk kembali ke masa silam, dan tak mampu ubah perasaan. semakin ditutup semakin tak mampu utk bertahan. kisah hidupku, derita hidupku hanya aku yg tau. tak akan ada sesiapa yg memahami.

mengertilah di sebalik kebahagiaan itu pasti ada yg terluka. pasti ada yg akan kecundang dgn bahagia itu. mcm cerita cinta, kita akan kenang 2 insan yg bahagia dilamun cinta. dan insan disebalik itu, org akan lupakn utk selama2nya. insan yg terluka itu, insan yg menghadapi semuanya dgn sendiri. kadang2 pernah terfikir kenapa ada org yg kejam dlm hubungan 2 insan yg bercinta.. kejam dgn harapan akan menakluki situasi, akan lebih diberi perhatian. tp akhirnya yg merana tetap insan itu, insan yg akan dilupai..

mengertilah.. disebalik 2 insan yg bersatu, pasti akan ada insan yg terus mencari2 jawapan.. kenapa semua ini terjadi..

0 comments on "Hati lebih tenang"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates