Wednesday, February 4, 2009

misi ke pj


Kita sambung.. aku telah mempergunakan waktu opis utk buat entry nih.. tp tak pe.. sementara aku tunggu application aku run.. baik kita gunakan masa yg ada dgn sebaik mungkin.. notebook aku pn bengong skrg, sejak tukar RAM baru, notebook aku telah mengalami sakit.. tetiba sahaja skrin akan hitam, dan aku terpaksa restart notebook. alangkah bagusnya kalau dpt notebook baru, tp aku sedar kalau dpt yg baru tuh punya laa payah.. selagi blh guna walau dah nazak mcm mana pn..

semalam kitaorg telah melaksanakan 1 misi ke pj. team leader kitaorg telah selamat lahirkan baby perempuan. comel dan agak geram. aku duduk diam je sbb risau kalau terlebih acting, aku akan mencubit baby tersebut dan membuat mimik muka yg tak sepatutnya. kang baby tuh ikut perangai aku lg susah.. tahniah fiza..

kitaorg gi medical center kelana jaya, plan nk gi awal.. nk curik waktu keje, tp dlm 6 ptg baru nk gerak. abis laa.. kena rempuh org yg blk keje, jln mesti jem.. nasib baik aku jd penumpang.. sbb kalau jln jem2 nih aku amat tidak sabo.. so kitaorg gi 4 kete.. kitaorg ikut kete depan sbb tak tau jln.. dlm hati aku dh agak dah, mesti akan sesat nih kalau tak tau jln.. mmg sesat tul, tah mana2 jln tah kitaorg ikut.. sbb dah terpisah dgn kete depan.. so berdasarkan kpd firasat ikut je laa jln mana2 asalkan sampai.. hp jd penghubung.. setiap kali jumpa signboard je mesti akan call kwn yg kete 1 lagi.. last2 kitaorg yg sesat nih.. sampai gak dgn jayanya..

akhirnya.. kesimpulan yg aku dpt.. miss waktu maghrib sbb sampai pn dekat 8 lebih.. kesimpulan yg kedua.. aku tak kan beli umah kat kawasan pj dan area sewaktu dgnnya.. jln sgt byk kete.. apa laa.. memeningkan aku je.. kesimpulan ke tiga.. dlm jln jem2 tuh aku try carik hiburan dgn mengecohkan keadaan.. sbb aku tak nak suasana jd tegang sbb tersesat dan tension sbb jln jem.. terowong yg kt pj pun blh jd hiburan.. isk..isk.. kesimpulan ke 4, kitaorg sampai ke medical center tuh dlm waktu yg hampir sama dgn org yg tak sesat (so apa kesimpulannya...). kesimpulan seterusnya.. baby fiza sgt comel.. seterusnya.. penat laa nk fikir apa kesimpulan seterusnya..

chow..

1 comments on "misi ke pj"

ashiena on February 7, 2009 at 6:48 PM said...

:)

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates