Sunday, February 8, 2009

3 dara pingitan


kami sbg 3 dara pingitan, bgn lmbt.. kemas umah... bersiap utk pegi kenduri kawin, ambik gambar ala kadar.. pastu buat keje kt umah.. itulah aktiviti 3 dara pingitan utk ari ini.. sekian terima kasih..

hahahhahaa, singkatnya blog yg aku nk tulis.. buat masa nih aku kt umah Eyan, baru bgn tido ptg... tgh mamai dan rasa malas nk sambung keje, so aku mengambil keputusan utk tulis blog.. pening kepala laa bila tido ptg nih..

smlm mak aku dtg.. so terpaksa blk awal dan tinggalkn kwn2 kt opis. akibatnya tido pn tak berapa bagus sbb rasa tak puas hati sbb keje tgh byk dan tgh byk idea kt kepala otak aku nih..

aaaa malasnya, mau sambung tido tp jap lg nk maghrib, aku mau blk umah laa.. blk umah yg kosong.. laa laa laa laa.. tido nih mbuatkn otak aku tak betul.. tak betul dan kacau bilau.. kacau bilau dan start nk merapik.. aku nk merapik laa.. ok enough..

0 comments on "3 dara pingitan"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates