Sunday, June 17, 2007

Kebah..


Aku baru baik demam.. erm.. demam ke.. maybe hampir demam laa, otak pening, selsema, tekak perit, tak de selera mkn, mknan semuanya rasa tawar, ciri2 nak demam.. tp skrg nih ok laa sikit setelah berehat kat umah, tido.. tido dan tido.. Kepala otak aku nih mmg terlalu penat dan nak rehat agaknya. lepas rehat ok laa nih..

sebenarnya lama gak aku tak mengalami sakit mcm nih, dah beberapa thn tak demam, semua kwn aku kata aku laa paling degil.. degil nak mkn ubat, menyuruh org pandai tp diri sendiri tak nak mkn ubat bila tak sihat. aku malas nak mkn, bg aku kalau mmg nak sakit, kita bg sakit cukup2. sakit tuh baik utk badan kita berehat. kalau mkn ubat aku rasa baik nye kejap je, then 2/3 bulan nanti sakit lg, biar aje laa sistem imun dlm badan aku nih baik pulihkan diri aku. selama ni itu yg aku amalkn.. berkesan plak tuh.. ubat hanya sementara, rawatan semulajadi dpd badan tuh yg baik kan. apa2 je laa aku nih...

Aku malas nak ckp pasal benda lain. benda yg sentiasa dlm kepala aku, "nape nasib aku mcm nih", erm tuh mcm 1 keluhan, tak elok mengeluh, kan aku dah pasrah dgn apa yg berlaku..

0 comments on "Kebah.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates