Wednesday, June 20, 2007

Spaghetti..


Spaghetti.. susahnya nak eja, sampai kena tanya kawan, hhuuhuhuhuu, apa je yg aku tau, tau mkn aje, hhahahaha. Benda 'S' nih aku dan kawan aku begitu ketagih. tp bukan ketagih yg dijual kat luar2. Ketagih dgn yg dimasak oleh 'R' dan 'H'.

Sebenarnya beberapa hari nih aku dan kawan aku yang sorang lagi tuh teringin sgt nk mkn benda 'S' nih. dah lama 'R' tak masak so kitaorg yg sgt mengidam nih teringin laa nak masak. tp kitaorg langsung tak tau bhn2 apatah lagi nak masak. tp kalau dh tau bhn2, just masukkn aje dlm periuk, gerenti jadi. kawan aku yg sorang nih beria laa sampaikan cari resepi dlm internet. tp dlm masa ura2 nak mencari resepi nih, si 'R' telah mengistiharkan yg ptg semlm diaorang nak masak benda 'S' nih. hhihiihi hati dah berbunga riang sbb mmg mengidam sgt. tp terfikir nape tak nak tanya resepi dpd 'R' ek. malu mulut memasing..

so mlm tadi aku dan kwn aku yg sorang nih melantak laa benda 'S' nih sampai nak pecah perut. Aku plak dah lama tak mkn secara besar2an setelah aku mendietkn diri. patut laa dulu badan bertambah gemuk sbb 'R' laa nih. bg kitaorg mkn sedap2, dah laa sedap byk plak tuh. mkn plak tak ingat dunia, selagi tak pecah perut selagi tuh tak nak berhenti mkn.

Bila difikirkan balik, berjauhan dpd family dan tempat asal membuatkan aku rindukan masakan malaysia. masakan sini tak sama dgn negara sendiri. Hujan emas di negeri org, lebih sanggup berhujankan batu asalkn ada kt negeri sendiri kan. huhuhuhuuu. mkn kat sini pn benda yg sama je sebenarnya. nak masak sendiri.. dah bz mana ada masa kan. masa lebih byk menghadap notebook dan buat keje 24 jam. susah laa kalau kat tempat org.. tak sesenang kat tempat sendiri.

Bila nak balik KL nih ????

0 comments on "Spaghetti.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates