Wednesday, January 10, 2007

Lepas sedih, geram or marah ?!!


aku nak sedih ke..
aku rasa geram ke..
aku nak marah ke..

bila aku fikir balik, nape la aku mcm nih, tp bila fikir balik.. aku mmg mcm nih..
aku mmg syg kt dia, tp nape aku selalu terluka... (selalu ke). kekadang tuh aku tak suka perangai dia, tp aku pn bukan nye baik sgt pn...

apa yg aku tak suka pasal dia.. erm.. selalunya org ckp bila kita dah terlampau sygkn seseorg, kita tak kan pedulikan pasal keburukkn. apa yg depan mata semuanya baik2 belaka. kadang2 aku pn confius dgn perasaan aku. mungkin sbb aku pernah syg kt dia dan try lupakan dia. then tetiba dia muncul semula time hati aku nih tgh syg kt mamat lain. hati nih mmg kompleks. susah nak duga perasaan sendiri.

dia marah kat aku ke.. aku sedar last ckp dlm phone. aku ada tersinggung perasaan dia. tp aku rasa dia dah matang dan pandai menilai baik dan buruk. aku ckp pn utk aku gak. aku nih pentingkn diri sgt ke. tp aku bersikap melindungi diri sendiri. kalau aku tak jaga diri aku, sape nak jaga aku kan. nak harapkn dia ke? dia mmg blh diharap tp aku masih tak begitu mempercayai diri dia.

dia terasa sgt ke. sbb sampai skrg pn tak dengar apa2 pn. nak harapkn email dpd dia. mmg jauh panggang dr api la.

benda2 nih buatkan aku tawar hati. entah kenapa. maybe sbb dah byk terluka dan terus dilukaikan. mmg rasa tawar setawar2nya. aku rindu tp ego aku menyatakan "pergi mampus laa dgn rindu ni". aku rasa dah selalu aku ckp rindu kt dia. setiap kali ckp dgn dia mesti ckp rindu. aku tak hiprorik sbb aku mmg rindu kt dia. tp maybe dia bosan..

aku marah ke dgn sikap dia. aku cuma ambil langkah berdiam diri. wlaupn aku tau aku akan terus terluka dan tawar hati. tp aku biarkn aje.

sedih, geram atau marah.. erm aku pn tak tau..

0 comments on "Lepas sedih, geram or marah ?!!"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates