Tuesday, December 14, 2010

remember me?



15 Dec 2010 (12.04 pm)
Satu lagi buku Sophie Kinsella yang aku baca. cerita pasal cintan cintun yang budak perempuan je baca. tak tau laa kalau ada kaum lelaki yang baca. aku suka baca buku yang minah nih tulis sebab jalan cerita best dan yang paling penting bila baca aku rasa tengah tengok filem romantik hollywood punya stail. cis.. aku kan minah jiwang.
lepas nih nak try beli buku yang bukan cerita cinta. plan nak cari buku untuk pengusaha tadika. hahahhaa.. plan masa depan. dan tak salah kan kalau membaca untuk dapatkan info.
aku malas nak cerita pasal diri dan pasal hidup yang boring. so apa kata aku update blog dengan apa buku yang aku baca.

setelah baca buku nih, aku rasa macam aku nak cari Jon.. dan tinggalkan Eric.. hahahhaa..
hidup nih jangan takut untuk berkata-kata dan hadapi semua yang kita tak suka dengan yakin. buku nih bagi banyak pengajaran. cuma stail orang putih tak sama dengan stail orang melayu yang ada agama dan keluarga. ada benda yang boleh dipelajari tapi dalam masa yang sama kena sesuaikan dengan cara hidup kita.

4 comments on "remember me?"

absolutely emy on December 15, 2010 at 12:43 AM said...

i remember u.. do you remember how to comment my blog?

sila komen belog saya okeih..! :)

hyt on December 16, 2010 at 10:39 PM said...

hahahahhaaa.. kena comment ke? nanti2 laa esok ye..

peah @ peps on December 18, 2010 at 11:28 PM said...

buku lagi sa tu pun tak baca lagi..

New Entry: Tempat Makan Best Kat JB
New Entry: UTM, Skudai
New Entry: Thistle, JB, Part 1
New Entry: Thistle, JB, Part 2

AIMAN on December 29, 2010 at 11:05 AM said...
This comment has been removed by the author.

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates