Wednesday, May 12, 2010

mesin jahit..


12 May 2010 (04.47 pm)

disebabkan rasa stress so aku rasa aku perlukan benda yang boleh buatkan aku hilang stress.. kalau balik rumah dan nak baca buku.. aku tak rasa baca buku boleh hilangkan stress.. apatah lagi kalau baca buku pasal nak kawin atau langkah-langkah ke arah perkahwinan.. lagi laa stress..

so aku perlu beli mesin jahit.. matlamat jangka pendek laa.. so nanti boleh laa jahit langsir untuk rumah baru.. rumah aku akan siap dalam masa setahun je lagi.. mesti banyak nak guna duit.. tapi duit tak de.. apa boleh buat kalau dah sengkek.. so yang termampu adalah beli beli jahit untuk buat langsir idaman..

apa benda yang boleh hilangkan stress ek.. nak cuti-cuti malaysia tapi kena duit gak.. setiap helai duit adalah bernilai.. huhuhuhuu..

0 comments on "mesin jahit.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates