Monday, May 24, 2010

dugaan demi dugaan..


24 May 2010 (04.59 pm)

dugaan demi dugaan.. sampaikan kena ambik EL utk settlekan masalah nih.. dan petang tuh cabut dpd putrajaya menuju ke johor.. dalam hujan yang lebat tak ingat.. angin kencang.. kena redah jugak disebabkan masalah ini..

dan emosi aku sangat terganggu.. sangat dan sangat terganggu.. rasa macam tak tertanggung lagi sebab tertimpa2 masalah datang bulan nih.. keluar semua perasaan marah + sakit hati + kecewa + bengong..

time2 macam nih mmg mintak maaf.. semua org aku sembur.. aku try control dan control.. kalau tak sabar memang dah maki semua orang yang aku jumpa..

dan masalah telah settle.. dan memang sangat memberi pengajaran kepada aku..
masalah nih membuatkan aku tau sape kawan yang boleh diharap.. dan sangat berterima kasih pada kawan-kawan yang membantu.. time bengong mana boleh selesaikan benda nih sorang2 kan..

p/s lagi bagus kalau aku dapat saman pihak berkenaan, cuma tak de bukti kukuh je.. kalau tak memang aku saman sampai tak ingat dunia..

3 comments on "dugaan demi dugaan.."

Anonymous said...

sabar.. sabar.. kesabaran satu daripada iman..

Anonymous said...

yati... tak usah ikut perasaan. u pun tau that u sentiasa ada i kalau u nak mengadu domba ke apa. just call me ye...raslan

hyt on June 9, 2010 at 11:45 PM said...

hehhee raslan ke.. apa2 pn u tetap di hati kitaorg.. hehehhehehe..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates