Saturday, August 21, 2010

durian


21 Aug 2010 (11.46 pm)

Aku tengah kemaruk durian.. 24 jam asyik fikir pasal durian.. selain fikir pasal handbag coach yg entah bila akan dapat..

ok aku tak nak mengaku aku hantu durian.. mungkin tidak.. tapi aku suka makan.. mungkin bagi orang yang tak suka atau tak tahan akan bau durian.. akan rasa durian tuh sejenis makanan yg tah apa2 atau tak berkhasiat.. tapi orang yang suka akan rasa durian.. bau durian pun dah boleh buat air liur kecur ok..

kalau dulu time arwah atok ada kebun durian.. musim durian adalah musim yang paling best sebab semua makcik pakcik dan sepupu sepapat akan balik kampung semata-mata nak makan durian kat kampung.. time kecik2 adalah time yang paling best.. susah nak dapat balik waktu lama yang best2 macam tuh lagi kan..

durian paling top sekarang nih adalah durian kunyit dan durian natorina (tak tau laa betul atau tak).. dan yg cetus keinginan untuk makan durian tiap2 minggu adalah kawan baik sendiri.. walaupun jauh nak pergi dapatkan durian.. kena redah jugak.. dan durian itu sangat mahal.. sekali beli je mesti abis hampir 50 hinggit.. ada sesape nak sponsor tak?

hari nih plan nak gi beli beli durian.. tapi tak jadi.. esok kena gi gak.. kalau tak kempunan..

2 comments on "durian"

peah @ peps on August 30, 2010 at 3:06 PM said...

samaaaaa!!!

yati...abe mu..tak bley sponsor ke..beg coach itewww..dgr citer inar salwanis...jual murah..

hyt on September 23, 2010 at 1:37 AM said...

abe ku tak sponsor apa2.. sbb i baik.. tak mintak apa2..

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates