Friday, January 22, 2010

harus lebih berdikari dan jangan manja2 sgt..


23 Jan 2010 (Saturday) 12.38 am

erm.. dah berapa lama aku keje ek.. kira2 4 tahun dah.. dan dalam masa 4 tahun nih laa banyak benda yg dah berubah..

bila kenang balik.. aku nih terlalu dimanjakan kot.. pegi mana2 berdua.. dan dah biasa orang uruskan sesuatu benda utk aku.. dan skrg nih.. bila dah tak mcm tuh.. rasa mcm hidup dah tak best..

tuh laa aku nak salahkan semua ex aku.. sape suruh manjakan aku sgt.. hehhehee.. dah biasa orang ambil berat dan dijaga.. apa2 pn aku dalam proses untuk more independent.. dan jadi seorang yang tak manja2 sgt..

apa2 pun thanks untuk orang yang pernah ambil berat pasal aku.. :) tanpa mereka siapa aku untuk terus menikmati sesuatu yang dinamakan pengalaman !!

pengalaman aku sgt berharga.. just simpan dalam poket kemas2.. dan patut lebih berusaha untuk yang terbaik..

sgt menghargai masa sekarang.. walaupun ada sedih.. tapi lebih bermakna.. orang kata glory for woman's life begin at 30 but bagi aku, masa itu dah nak start.. aku boleh rasa aura tuh..

apa aku nak cakap lagi? semuanya ok dah.. :)

0 comments on "harus lebih berdikari dan jangan manja2 sgt.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates