Monday, January 12, 2009

Get lost 2008..


Semua org ckp pasal apa yg terjadi kt thn 2008. aku plak tak suka nak ckp. mesti la sbb otak aku dah alami benda paling dahsyat. benda yg paling menyakitkan. so sbb tuh aku tak suka nak tulis dan kenang kembali. biar la luka dlm hati aku nih aku bunuh jauh2.

ada duka, ada suka. kwn2 yg paling aku sygi. org yg aku benci. semua nya bcampur, jd la kenangan thn 2008. aku simpan dlm hati je laa yg duka2 tuh.

hope 2009, aku dpt lupakn apa yg aku dh lalui. aku teruskn hidup mcm biasa.

kwn2.. jd la pendorong aku. tanpa kalian aku tak mungkin ada kenangan terindah.

hatiku mati disebalik thn 2008. hidup laa balik.. waaaaaaaaaaaa

0 comments on "Get lost 2008.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates