Tuesday, January 29, 2008

Hepi Besday, Eyan..


Eyan, hepi besday..
Sebenarnya dah lama aku nak sambut besday kwn aku yg sorang nih. mmg niat tuh dh lama. sbb dia 1st kwn paling baik pernah aku jumpa. thn lepas2 tak sempat nk sambut besday dia sbb aku kt Brunei. So tak salah rasanya utk aku sambut besday dia. Harap dia suka..

Sebenarnya mcm2 kitaorg dh plan, tp plan paling gempak iaitu mkn2, tak mjadi sbb komited pd keje. tp tak pe laa, sbb ada plan lain, so tadi ptg kitaorg gi beli belon dan aku cari hadiah. apa hadiahnya.. shhhh.. adalah rahsia.. harap dia hepi. mlm nih mulalah aksi tiup belon, dh nama tiup belon, adatlah kalau pecah dimulut kan. sian kwn aku yg sorang tuh, agaknya sakit tak?

Besday dia esok, so happy besday, apa wish besday kali nih.

jumaat nih gi langkawi, syokkknyaa..

1 comments on "Hepi Besday, Eyan.."

ashiena on April 5, 2008 at 8:33 PM said...

yati dan semua yang terlibat, terima kasih.
Satu hari tu, memang yan hanya tersenyum dan ucapan terima kasih sahaja tak mencukupi untuk menggambarkan betapa yan menghargai planning yang dibuat..
terima kasih semua! sayang semua!

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates