Sunday, January 20, 2008

Dunia Baru Season 3



Selamat Tinggal, Brunei. Selamat tinggal, semuanya.. Sebenarnya byk kenangan kt Brunei. Kenangan yg tak kan aku lupakan utk selama2nya. Bagaimana pengalaman yg mengajar aku erti persahabatan, menghargai teman2 disekeliling dan hidup berdikari. Peristiwa yang berlaku samada best atau sedih, akan aku simpan jauh2 dalam hati. Mana yg tak baik, akan aku jadikan sempadan dalam mengukur kehidupan akan datang. Kawan2.. simpanlah lagu ‘Masihkah kau ingat’.

Balik ke KL, hidup ini semakin bercahaya. Awan mendung perlahan2 meninggalkan ku. Mendung itu, biarkan lah berlalu. Hujan itu pergilah jauh2. Aku bahagia dgn mentari. Mentari terangilah aku.

0 comments on "Dunia Baru Season 3"

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates