Saturday, March 24, 2007

Sunday Mood..


erm.. Sunday Mood, bg kitaorg yg selalu keje dan keje, Sunday Mood adalah 1 hari yg amat malas. malas nk berfikir, malas nak tgk notebook, yang penting malas nak buat keje. Sunday Mood juga hari yg paling best utk tido. tp ternyata Sundat Mood aku tak mcm tuh, keje tetap keje.

Hari nih aku malas nk ckp pasal cintan cintun, brutal gak pemikiran aku ari nih kan. sbb selalu aku jiwang, tp ari nih nak ckp je apa2 yg ada dalam kepala otak aku yg penuh dgn kebengongan nih. aku mmg bengong. bengong sbb keje kot. keje blh membuatkan aku seperti manusia yg tak de perasaan.

pagi-pagi lepas mandi dah berkejar ke dapur, lapo !! nk mkn laksa smlm. org lain masak tp aku cuma tukang mkn je. mlm tadi mkn tak ingat dunia. hilang semua diet aku. ceh diet ?! aku mmg dah gemuk, berat aku dah bertimbun2 naik. kena laa control mkn kan, nih nak belasah semua yg ada depan mata je, mana tak nye badan dah naik. aku perasaan badan aku naik time ambik gambar. mmg nampak gemuk sgt. memula aku tak de laa kisah sgt. semua seluar jeans pn dah ketat semcm. tp bila fikir2 balik, aku mmg tak nak laa gemuk. so tekad, tak nak mkn mlm tp ceh tinggal angan2 gak. mlm tadi dah belasah mkn laksa 2 pinggan.

lepas mkn ada AF, sempat laa tgk aksi2 bebudak AF, tp ada berita, ttido plak sementara tunggu tuh, tak dpt laa tgk sape yg terkeluar. tp nasib baik tido, kalau tak mmg kena mkn pencuci mulut yg R buat. mkn lg, dia nih mmg suka bg aku gemuk laa, R masak bread puding, H kata sedap, tak merasa laa aku. eh kata nak diet.

mlm tadi aku tido dgn ditemani Shin Shan, rasa syg sgt kt Shin Shan nih, suka sgt cium Shin Shan nih. Shin Shan nih aku bg hadiah kt seseorg yg aku suka, tp budak nih buat perhiasaan aje, aku plak cium2 Shin Shan nih. rasa nk mintak balik je Shin Shan nih, tp rasa tak elok plak kan. dah bg then nak mintak balik plak, mmg buruk siku !! maybe kalau aku balik kl, aku nk cari Shin Shan yg serupa, sbb tido rasa best ditemani dgn Shin Shan.

S pulak tgh bukak lagu kt Tube. lagu pasal cerita korea yg kitaorg tgh kemaruk tgk kt tv. tv Brunei nih ada laa yg best. dpd 1 cerita ke 1 cerita kitaorg tgk. ada laa hiburan kt sini. kalau tak mmg sgt bosan sbb asyik dgn keje je. cerita kali nih unik sikit. ada aksi dan jln cerita mmg best. pasal 2 org yg terpaksa time sekolah sbb kejadian yg tak diingini, dan diaorg tak ada perasaan suka malahan asyik gaduh je. tp diaorg nih mmg comel. ada pihak ketiga dan keempat dlm perkahwinan diorg, ala biasa laa tuh kan. tp bila samapi part sedih, huhuhuhu lepas tgk cerita tuh mesti aku terus tido. aku nih mmg suka hilangkn kesedihan dgn tido. amalan yg baik ke?

harap2 esok matahari masih menyinari hidupku. tp tak nak laa matahari terik. panas tuh !!

0 comments on "Sunday Mood.."

Followers

 

Klik Ye..

hyt Copyright 2008 Shoppaholic Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez Distributed by Blogger Blog Templates